2. ROČNÍK DOBRO AKADEMIE reaguje na průzkum, provedený na podzim 2023 mezi koordinátory dobrovolníků z České republiky a Slovenska. Sestavili jsme vzdělávací program, který zahrnuje všechno, po čem jste volali. Mimo přednášek a prezentací odborníků je nedílnou součástí i významný blok, věnovaný vzájemné inspiraci a sdílení dobré praxe.
Akademie zahrnuje 4 vzdělávací moduly, rozložené do dvou let. Každý z nich představuje 16 hodin výuky, celkem tedy 68 hodin. Na jejím konci čeká na účastníky certifikát o absolvování Akademie.
Akademii zahájí Ing. Pavel Šotola, krajský radní pro sociální věci a neziskový sektor Pardubického kraje a zástupce biskupství královéhradeckého, a Mons. Jan Paseka, generální vikář královéhradecké diecéze.
MODUL 1 - Nástroje v oblasti řízení dobrovolníků
12. 6 - 13. 6. 2025 Pardubice
MODUL 2 - Péče o dobrovolníky
11. 9 - 12. 9. 2025 Olomouc
MODUL 3 - Management a marketing dobrovolnictví
12. 3. - 13. 3. 2026 Pardubice
MODUL 4 - Rozvoj komunitního dobrovolnictví - pouze pro účastníky celé DOBRO AKADEMIE
14. 5. - 15. 5. 2026 Olomouc
Přihlášky přijímáme na celou akademii najednou (aktuálně není možné se přihlásit jen na jeden samostatný modul).
Účastnické místo je rezervováno po připsání úhrady na náš účet. Platební podmínky zašleme e-mailem po odeslání přihlášky na Akademii. Platbu je možné provést najednou, nebo ve 4 platbách, vždy nejpozději 3 pracovní dny před začátkem každého modulu. Neuhrazení platby automaticky ruší přihlášku na celou Akademii.
Při platbě předem je cena za celou Akademii (zahrnuje všechny 4 moduly) 8800 Kč.
Storno přihlášky je možné maximálně 5 dní před začátkem prvního modulu.
Při stornu vracíme 70% z uhrazené částky.
V rámci Akademie nezajišťujeme ubytování ani stravování účastníků.
K dispozici bude drobné občerstvení a nealkoholické nápoje.
MODUL 1 - Nástroje v oblasti řízení dobrovolníků
12. 6 - 13. 6. 2025 Pardubice
MODUL 2 - Péče o dobrovolníky
11. 9 - 12. 9. 2025 Olomouc
MODUL 3 - Management a marketing dobrovolnictví
12. 3. - 13. 3. 2026 Pardubice
MODUL 4 - Rozvoj komunitního dobrovolnictví
14. 5. - 15. 5. 2026 Olomouc
Třetí modul DOBRO AKADEMIE se zaměřuje na klíčové aspekty managementu a marketingu dobrovolnictví. Tento dvoudenní kurz je určen pro koordinátory dobrovolníků, kteří chtějí prohloubit své znalosti v oblasti efektivního vedení dobrovolnických týmů, jejich motivace a dlouhodobé péče.
Obsah modulu:
Co získáte absolvováním tohoto modulu?
Připojte se k nám a posuňte svou práci s dobrovolníky na vyšší úroveň!
V rámci Akademie nezajišťujeme ubytování ani stravování účastníků.
K dispozici bude drobné občerstvení a nealkoholické nápoje.
DOBRO AKADEMIE reaguje na průzkum, provedený na podzim 2023 mezi koordinátory dobrovolníků z České republiky a Slovenska. Sestavili jsme vzdělávací program, který zahrnuje všechno, po čem jste volali. Mimo přednášek a prezentací odborníků je nedílnou součástí i významný blok, věnovaný vzájemné inspiraci a sdílení dobré praxe.
Akademie zahrnuje 4 vzdělávací moduly, rozložené do dvou let. Každý z nich představuje 16 hodin výuky, celkem tedy 68 hodin. Na jejím konci čeká na účastníky certifikát o absolvování Akademie.
Akademii zahájí Ing. Pavel Šotola, krajský radní pro sociální věci a neziskový sektor Pardubického kraje a zástupce bis
kupství královéhradeckého, a Mons. Jan Paseka, generální vikář královéhradecké diecéze.
MODUL 1 - Nástroje v oblasti řízení dobrovolníků
23. 05. 2024 - 24.05.2024
Pardubice, Krajský úřad, Komenského nám. sál J. Kašparů
MODUL 2 - Péče o dobrovolníky
10. 09. 2024 - 11.09.2024
T-Mobile Experience centrum, Na Pankráci 1727/86, 14000 Praha 4 - Nusle, stanice metra C - Pankrác
MODUL 3 - Management a marketing dobrovolnictví
6.3.2025 - 7.3.2025
Olomouc (centrum)
MODUL 4 - Rozvoj komunitního dobrovolnictví - pouze pro účastníky celé DOBRO AKADEMIE
22.05.2025 - 23.05.2025
Vysoké Tatry, Dolný Smokovec – Charitný dom
Přihlášky přijímáme na celou akademii najednou (není možné se přihlásit jen na jeden samostatný modul).
Účastnické místo je rezervováno po připsání úhrady na náš účet. Platební podmínky zašleme e-mailem po odes
lání přihlášky na Akademii. Platbu je možné provést najednou, nebo ve 4 platbách, vždy nejpozději 3 pracovní dny před začátkem každého modulu. Neuhrazení platby automaticky ruší přihlášku na celou Akademii.
Při platbě předem je cena za celou Akademii (zahrnuje všechny 4 moduly) 8800 Kč.
Storno přihlášky je možné maximálně 5 dní před začátkem prvního modulu.
Při stornu vracíme 70% z uhrazené částky.
V rámci Akademie nezajišťujeme ubytování ani stravování účastníků.
K dispozici bude drobné občerstvení a nealkoholické nápoje.
MODUL 1 - Nástroje v oblasti řízení dobrovolníků
23. 05. 2024 - 24.05.2024
Pardubice, Krajský úřad, Komenského nám. sál J. Kašparů
MODUL 2 - Péče o dobrovolníky
10. 09. 2024 - 11.09.2024
T-Mobile Experience centrum, Na Pankráci 1727/86, 14000 Praha 4 - Nusle, stanice metra C - Pankrác
MODUL 3 - Management a marketing dobrovolnictví
6.3.2025 - 7.3.2025
Olomouc (centrum)
MODUL 4 - Rozvoj komunitního dobrovolnictví
22.05.2025 - 23.05.2025
Vysoké Tatry, Dolný Smokovec – Charitný dom
Partnerem DOBRO AKADEMIE je Magenta Experience Center, děkujeme!